Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12890
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Український знаковий бренд як засіб боротьби з конкурентами (концерн "Михаїл Воронін")
Authors Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna
Ємельяненко, Т.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12890
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Ємельяненко, Т. Український знаковий бренд як засіб боротьби з конкурентами (концерн "Михаїл Воронін") [Текст] / Т. Ємельяненко, Л. М. Яременко // Журналістська освіта на Сумщині: набутки і проблеми : матеріали п'ятої науково-практичної конференції, 27-28 травня 2009 року / Уклад. О.Г. Ткаченко. - Суми : СумДУ, 2009. - С. 102-104.
Abstract Презентується визнаний національний бренд «Михаїл Воронін» у системі рекламної комунікації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12890
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
426111
Greece Greece
37057
Iran Iran
1
Ireland Ireland
284075
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
9264
Russia Russia
26
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
4796146
United Kingdom United Kingdom
2407338
United States United States
1629595
Unknown Country Unknown Country
66

Downloads

China China
4
Germany Germany
369
Ireland Ireland
142040
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
9589688
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2407339
Unknown Country Unknown Country
123

Files

File Size Format Downloads
konf_09.pdf 474,32 kB Adobe PDF 12139565

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.