Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12378
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аромамаркетинг как перспективный вид рекламной деятельности
Authors Заяц, К.С.
ORCID
Keywords аромамаркетинг
aromamarketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12378
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Мицура, Е.А. Аромамаркетинг как перспективный вид рекламной деятельности [Текст] / Е.А. Мицура, К.С. Заяц // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 216-217.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
2
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
38809661
Greece Greece
2437892
Iceland Iceland
2
Ireland Ireland
9702459
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
49119
Romania Romania
2
Russia Russia
10
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
49121
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
290476982
United Kingdom United Kingdom
145486910
United States United States
1647126592
Unknown Country Unknown Country
290476981

Downloads

Belarus Belarus
1
France France
6
Germany Germany
167
Ireland Ireland
9702458
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
3
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
2
Russia Russia
4875783
Ukraine Ukraine
869637438
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
145486911
Unknown Country Unknown Country
152

Files

File Size Format Downloads
33.doc 34,5 kB Microsoft Word 1029702923

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.