Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12362
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологічний вплив реклами на споживача
Authors Domashenko, Maryna Dmytrivna  
Титаренко, Ю.В.
Шевченко, О.Ю.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6987-8992
Keywords рекламна діяльність
рекламная деятельность
promotional activities
вплив реклами на споживача
влияние рекламы на потребителя
impact of advertising on consumer
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12362
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Домашенко, М.Д. Психологічний вилив реклами на споживача [Текст] / М.Д. Домашенко, Ю.В. Титаренко, О.Ю. Шевченко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 145-146.
Abstract В статті розглядається вплив реклами на психоемоційний стан споживача. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12362
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Czechia Czechia
1
France France
4
Germany Germany
458224
Greece Greece
52383
Ireland Ireland
305482
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
31
Turkey Turkey
13
Ukraine Ukraine
4249823
United Kingdom United Kingdom
2133689
United States United States
24194913
Unknown Country Unknown Country
4249821

Downloads

Czechia Czechia
2
EU EU
3
France France
305483
Germany Germany
8778
Russia Russia
152739
Ukraine Ukraine
4249824
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2133690
Unknown Country Unknown Country
4249822

Files

File Size Format Downloads
26.doc 32 kB Microsoft Word 11100342

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.