Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12232
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Персональний брендинг як важливий інструмент успішної професійної діяльності
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Пузікова, М.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords персональний бренд
персональный бренд
personal brand
ефективний бренд
эффективный бренд
effective brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12232
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Біловодська, О.А. Персональний брендинг як важливий інструмент успішної професійної діяльності [Текст] / О.А. Біловодська, М.В. Пузікова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 223-224.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Czechia Czechia
1
France France
4
Germany Germany
2116766
Greece Greece
72962
Ireland Ireland
283731
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
12161
Russia Russia
50
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
30
Ukraine Ukraine
29291767
United Kingdom United Kingdom
14670204
United States United States
231451588
Unknown Country Unknown Country
29291765

Downloads

EU EU
1
France France
1
Germany Germany
289
Poland Poland
1
Russia Russia
4233244
Ukraine Ukraine
307191038
United Kingdom United Kingdom
307191036
United States United States
307191036
Unknown Country Unknown Country
29291766

Files

File Size Format Downloads
22.docx 14,96 kB Microsoft Word XML 955098412

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.