Search



Clear search fields
Showing results 1 to 13 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2023 Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л. Conference Papers 349 578
2021 Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 450564 705111
2020 Протобрендинг у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів" Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 3115206 4344238
2017 Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 86506447 173472625
2017 Упаковка як складова рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 153401497 313646762
2016 Особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 3576086 2305286
2016 Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -434164606 1434536627
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -375483777 -1802633955
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 72544625 72544904
2014 Репрезентація культурних стереотипів в українській рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 2082714008 -1112191734
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 279216614 268134600
2013 PR-комунікації сучасних підприємств Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1431350974 -812836107
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 85909230 98663875