Browsing by Keywords quality of service


Showing results 1 to 20 of 21
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 235348394 505954147
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 405189365 -1861163051
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article -150442816 1853741368
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 255828077 216968824
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article -773973707 -1547908222
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 504119117 -1289705401
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 2801164 3996851
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 35446159 61669957
2013 Етапи оцінки якості логістичного сервісу Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 27329418 48101798
2009 Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту Абдель-Бакі, М. Article 51762618 29618269
2015 Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 405302 106533
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 48613852 61627930
2019 Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) Росюк, О.В. Masters thesis 5 1
2014 Обліковий аспект планування витрат на якість обслуговування торгівельними підприємствами Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 278045208 211700520
2013 Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 5147687 5296153
2014 Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna; Шипунова, О.В. Article 3458794 4714861
2012 Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 91948280 186247390
2023 Розробка стратегії обслуговування споживачів Жмуд, Р.С. Bachelous Paper 27786 8552
2014 Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції Hrytsenko, Olena Ivanivna Book chapter 146980204 294773089
2014 Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 6489056 13405616