Просмотр по ключевому слову advertising text


Показаны результаты 1 - 20 из 47
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1604138696 -312940898
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -177427684 2022970390
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 713675329 -2008775202
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 21123465 11596731
2018 Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten Yehorova, Olesia Ivanivna Conference Papers 958327 1696564
2023 Translation peculiarities of advertising texts Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Bratushka, Y. Conference Papers 9637 5250
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 854040607 997860414
2021 Англомовні рекламні слогани: структурно-семантичні аспекти та особливості перекладу Мельник, Д.В. Masters thesis 1592531969 -1218917018
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 2423375 7270140
2003 Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення Соколова, І.В. Article 4704342 5688024
2020 Відображення процесів глобалізації в рекламному дискурсі в мовах оригіналу та перекладу Полежай, А. І. Masters thesis 79346037 130251223
2015 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Шевченко, Cвітлана Володимирівна; Шевченко, Светлана Владимировна; Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna Article 751150450 -1896147539
2019 Дизайн німецькомовних рекламних текстів Otroshchenko, Larysa Stepanivna Conference Papers 42391295 43664927
2012 До проблеми визначення емоційно-оцінної сутності сучасного рекламного тексту Zaitseva, Stanislava Stanislavivna Article 41452 22838
2012 Креолізовані рекламні тексти та їх функціональні особливості Моісеєнко, М.В. Conference Papers 328147053 -1087959722
2018 Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І. Article -669410296 1665661543
2010 Лексико-семантичні параметризації рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 50247103 68475284
2023 Лексико-синтаксичні засоби вираження слогану у франкомовному рекламному тексті Воронько, Г.; Крук, З.; Луцик, Н. Article 1530 2379
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 1716882130 -959735868
2016 Лінгвопрагматичні особливості слогана в тенденціях сучасної реклами (на матеріалі німецької мови) Біх, А.Є.; Movchan, Diana Vasylivna Conference Papers 69687132 114708813