Browsing by Keywords целевая аудитория


Showing results 1 to 15 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Вода, Ганна Миколаївна; Вода, Анна Николаевна; Voda, Hanna Mykolaivna; Кадуріна, Світлана Василівна; Кадурина, Светлана Васильевна; Kadurina, Svitlana Vasylivna; Tsunenko Anna, Article 315235 656902
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 59523865 122428585
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 183479244 309060987
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 163789 269873
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article 1957950681 -1159217907
2016 Міжмовна омонімія у вивченні української мови як іноземної слов'янської Лєсная, Г.М. Conference Papers 2459783 3391448
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 912720177 -930484430
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 474369518 607302010
2016 Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 17090707 17939321
2021 Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») Торяник, Я.С. Bachelous Paper 337238784 1823916243
2020 Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile") Рудика, М.С. Bachelous Paper -1610549207 -569620043
2014 Урахування демографічного фактору при визначенні впливу реклами на цільову аудиторію Іванова, Т.Є. Conference Papers 8642656 13125303
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2020 Формування «сustomer journey map» на прикладі освітніх послуг Федін, П.В. Bachelous Paper -273560156 1287712305
2019 Цифровий маркетинг сфери послуг Канівець, І.В. Masters thesis 149256617 -721167275