Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords потребитель
Showing results 1 to 20 of 92
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2017
Client Focused Behavior: To Personalized Trust through Collaborative Filtering
Ossik, Yu.I.
;
Gelmanova, Z.S.
;
Borbasova, Z.N.
;
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Article
-221622394
575207773
2016
Consumer morality factors: do they influence the intention to buy a cause-related product?
Urbonavicius, S.
;
Adomaviciute, K.
Conference Papers
-1750422374
-1812363537
2016
Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprises
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
;
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Article
534511805
344144409
2015
Customer’s expectations in Iranian exclusive industry
Najafi, Amir
;
Alavi, Narges
;
Shami, Mohammad
Article
17760440
36767565
2016
Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms
Shafei, R.
;
Shafei, F.
Article
258867336
169627222
2015
Features of customers' irrational behavior
Nilova, Nataliia Markivna
;
Мартиненко, К.О.
Conference Papers
7247417
4105946
2017
International economic operations on the world market of packaging material
Mykhailova, L.I.
;
Lysenko, V.V.
Conference Papers
1262176
768980
2018
Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study
Borysova, T.
;
Monastyrskyi, G.
Article
-1950312320
409943647
2023
Obtaining Consumer Information for the Purchase of Over-TheCounter Medicines and Food Supplements from Hungarian-Speaking Adult Consumers in Slovakia
Szigeti, S.
;
Jozsa, L.
Article
82843
62731
2016
The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores)
Akbari, M.
;
Abdolvand, M.A.
;
Ghaffari, F.
Article
401808914
1103415237
2012
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Антипова, Юлія Костянтинівна
;
Сорочан, Дмитро Володимирович
Article
399763597
-1331923262
2018
Адміністративно-правове регулювання торговельної діяльності
Гусейнов, Еміль Елман
Masters thesis
6
3
2022
Аналiз втpат в електpичниx меpежаx з метою розгляду заходів щoдo їx зменшення та розрахунок режимів роботи
Миханчук, І.І.
Bachelous Paper
54434
77419
2022
Аналiз тeхнічних зaходів по знижeнню річних втрaт електроенергії та poзpахунoк pежимів poбoти електричних меpеж
Правдивець, Д.В.
Bachelous Paper
153064
235821
2012
Анализ влияния упаковки пищевой продукции на сознание потребителей
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Михайленко, Дар'я Олександрівна
;
Михайленко, Дарья Александровна
;
Mykhailenko, Daria Oleksandrivna
Article
905394859
-2050707142
2013
Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
Гайтина, Н.М.
Conference Papers
1031971361
1452284644
2013
Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії
Деречинський, Ю.Н.
;
Воліна, М.С.
Conference Papers
33972251
8819843
2022
Аналіз методів розрахунку втрат електричної енергії в лініях напругою 0,4 кВ та розрахунок параметрів обладнання електричної мережі
Рашкевич, О.І.
Bachelous Paper
41169
56636
2022
Аналіз структури заходiв щодо знижeння втрат eлeктроeнeргi i розрахунок парамeтрiв обладнання eлeктричної мeрeжі.
Христюк, В.М.
Bachelous Paper
70340
140684
2014
Антикризове фінансове управління підприємством
Гук, О.В.
;
Краснощок, А.О.
Conference Papers
-339075788
-562199540
Current filters:
×
Sort by:
submit date
issue year
title
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: